🎁 Rabatten forsvinner når den er utsolgt - Kjøp i dag! 🎁

Generelle vilkår og betingelser

Generelle vilkår og betingelser for dropshipping fra MatX Commerce B.V.
  1. Definisjon og bruksområde

1.1 I de generelle vilkårene og betingelser har følgende vilkår følgende begrep:

  1. a) tilbud: produktene som tilbys av agenten;
  2. b) aagent: MatX Commerce BV, hovedkvarter i Coevorden og hovedkontor i Coevorden, 7741 EW, Van Heutszsingel 100, Holland gate med e-post: info@matxcommerce.nl og registrert i handelsregisteret av handelskammeret under 78031613 og med momsregistreringsnummer NL861239209B01, som letter som agent avtaler om å levere produkter fra leverandøren via nettstedet;
  3. c) ordre: det produktet bestilt av kjøperen som det er inngått en avtale om;
  4. d) vurderingsperiode: perioden forbrukeren kan utøve sin angrerett;
  5. e) forbruker: den fysiske personen som ikke driver et yrke eller en virksomhet og som inngår en avtale med agenten;
  6. f) dropshipping: kjøperen legger inn en bestilling via nettstedet, hvor agenten mottar en ordre og tillatelse til å etablere en avtale mellom kjøperen og leverandøren for ett eller flere produkter. Agenten fungerer som formidler og derfor er bestillingen ikke for hans regning og risiko. Betalingen skjer i henhold til avtalen gjennom agenten, og leverandøren leverer produktet direkte til kjøperen;
  7. g) skjema: angreskjemaet som tilbys av leverandøren, og som en forbruker kan fylle ut når han ønsker å utøve sin angrerett, i samsvar med vedlegget til vilkårene;
  8. h) angrerett: mulighet for forbrukeren å trekke seg fra kontrakten før avkjølingsperioden;
  9. i) kjøper: den personen som det er inngått en kontrakt med;
  10. j) leverandør: leverandør av et produkt;
  11. k) avtale: en avtale som skal inngås gjennom en agent mellom kjøper og leverandør av kjøp av produkter, hvorved bare en eller flere form for fjernkommunikasjon brukes for å realisere kjøpet
  12. l) produkt: en vare som tilbys av leverandøren via nettstedet ved hjelp av dropshipping;
  13. m) skriftlig: all digital kommunikasjon som bruker tegn som kan lagres på en holdbar databærer og som agenten kan bestemme hvilken metode som skal brukes; og
  14. n) vilkår og betingelser: disse generelle vilkårene for dropshipping fra MatX Commerce B.V. som fungerer som agent.

 

1.2 Vilkårene gjelder for ethvert tilbud fra agenten, enhver bestilling og enhver avtale, inkludert tillegg eller endringer dertil, samt oppfølgingskontrakter.

1.3 Gjennomføringen av generelle eller (kjøps-)betingelser for kjøperen av agenten nektes uttrykkelig.

1.4 Artiklene 11.5, 11.6, 12, 13 og 14 i vilkårene gjelder bare for forbrukere.

1.5 Hvis noen bestemmelse i vilkårene når som helst er ugyldig eller er blitt ødelagt på noen måte, vil avtalen og disse vilkårene og betingelsene forbli i kraft, og den aktuelle bestemmelsen skal erstattes umiddelbart i gjensidig samråd med en bestemmelse deres omfang må være så nær originalen som mulig.

 

  1. Dropshipping

2.1 Leverandørens detaljer er oppgitt på nettstedet.

2.2 Hvis leverandøren ikke er etablert i Nederland, importeres det bestilte produktet i kjøperens navn. Eventuelle tilleggskostnader, som moms, avregningskostnader og andre offentlige avgifter, vil bli båret av kjøperen.

2.3 Prisene i tilbudet er eksklusiv merverdiavgift og andre offentlige avgifter samt ekskl. Frakt og eventuelle transport- og emballasjekostnader, med mindre annet er uttrykkelig oppgitt.

2.4 Betaling av ordren håndteres av agenten, hvor agenten betaler leverandøren på vegne av kjøperen.

2.5 Forskjellen i kompensasjon mellom beløpet som kjøperen betalte for bestillingen og beløpet som agenten betalte leverandøren er ikke den samme og anses som kompensasjon for tjenestene som tilbys av agenten.

 

  1. Tilbud

3.1 Hvert tilbud har en begrenset gyldighetsperiode, nemlig til det øyeblikket et produkt ikke lenger er på lager eller tilgjengelig hos leverandøren ("er brukt opp") eller ikke lenger kan bestilles via nettstedet.

3.2 Hvis et tilbud tilbys på spesifikke vilkår, vil dette være eksplisitt angitt i tilbudet.

3.3 Hvert tilbud er uforpliktende. Agent har når som helst rett til å endre tilbudet.

3.4 Hvert tilbud inneholder en fullstendig og så nøyaktig beskrivelse av produktene for å muliggjøre en korrekt vurdering av kjøperen. Bilder med produkter er en ekte representasjon av et produkt. Agent kan ikke garantere at fargene som vises nøyaktig samsvarer med de virkelige fargene på et produkt. Hvis kjøperen fortsetter å legge inn en ordre, har kjøperen vært i stand til å vurdere produktet, bildet og beskrivelsen av det i tilstrekkelig grad med hensyn til det foregående.

3.5 Alle bilder og beskrivelser av et produkt er veiledende, og tilfeller av unøyaktigheter og/eller avvik gir ingen grunn til kompensasjon eller oppløsning av avtalen, med mindre det er et så stort avvik fra de opprinnelige og angitte produktegenskapene at det faktisk er en annen produkt enn hva kjøperen hadde tenkt å bestille.

3.6 Ethvert tilbud som kjøperen med rimelighet kunne ha forventet, burde ha forstått at dette tilbudet inneholder en åpenbar skrivefeil eller er en åpenbar feil, trenger ikke å respekteres av kjøperen. En sånn skrivefeil eller annen type feil gir ingen grunn til slike rettigheter hos kjøperen.

 

  1. Avtale

4.1 Med forbehold for bestemmelsene i artikkel 4.5, skal en avtale inngås på det tidspunktet når kjøperen godtar tilbudet, samt når han samtykker å overholde de tilsvarende betingelsene.

4.2 Avtalen inngås på nederlandsk, med mindre agenten tilbyr vilkårene og videre kommunikasjon på et annet språk via nettstedet. I sistnevnte tilfelle kan det også inngås en avtale etter kjøpers skjønn på det tilbudte språket, og kjøperen kan også kommunisere med agenten på det språket.

4.3 Hvis kjøper godtar tilbudet elektronisk, bekrefter agenten umiddelbart mottakelsen av godtatt elektronisk tilbud og oppretter dermed avtalen. Så lenge mottakelsen av kvitteringen ikke er bekreftet av agenten, kan kjøperen si opp avtalen.

4.4 Agenten vil ta passende tekniske og organisatoriske tiltak for å sikre elektronisk dataoverføring og sikre et sikkert miljø. Agenten vil ta passende sikkerhetstiltak hvis kjøperen kan betale elektronisk.

4.5 Agenten kan spørre om kjøperen kan oppfylle sine betalingsforpliktelser, samt alt som kan være relevant for den ansvarlige inngåelsen av avtalen. Hvis agenten har gode grunner for ikke å inngå avtalen, har han rett til å nekte eller pålegge begrunnelse eller legge spesielle betingelser til utføringen.

4.6 Kjøperen sørger for at alle data som er angitt av agenten er nødvendige, eller som kjøperen med rimelighet skal forstå at de er nødvendige for gjennomføring av avtalen, skal gis til agenten i tide. Hvis slik informasjon ikke blir gitt til agenten i tide, har agenten rett til å stanse avtalen og / eller til å belaste kjøperen for merkostnadene på grunn av forsinkelsen i henhold til agentens vanlige priser.

4.7 Agenten er ikke ansvarlig for skader av noe slag som har oppstått på grunn av at agenten har stolt på feil og/eller ufullstendig informasjon gitt av kjøperen, med mindre agenten visste om denne unøyaktigheten eller ufullstendigheten.

 

  1. Prijs

5.1 Prisene som er angitt i tilbudet er basert på kostnadsfaktorene som var i kraft på tidspunktet da avtalen ble inngått, for eksempel: import- og eksportavgifter, frakt- og lossekostnader, forsikring og eventuelle skatter og andre avgifter. Eventuelle fordeler og ulemper ved ankomst, forsendelse eller levering vil være til fordel for henholdsvis kjøperen.

5.2 Prisene på tilbudet er underlagt trykk- og skrivefeil. Vi tar ikke noe ansvar for konsekvensene av utskrift og feil. I tilfelle typografiske feil, er ikke agenten forpliktet til å levere produktet til feil pris.

5.3 Et sammensatt tilbud forplikter ikke agenten til å tilby en del av varene som er inkludert i tilbudet til en tilsvarende del av den oppgitte prisen.

 

  1. Overholdelse og garanti

6.1 I henhold til vilkårene i dette vedlegget, overholder produktene avtalen, spesifikasjonene som er angitt i tilbudet, de rimelige kravene til pålitelighet og / eller anvendbarhet og de lovbestemmelsene som eksisterte på avtalens tidspunkt.

6.2 Agenten påpeker at visse produkter har en begrenset utløpsdato, som deretter er angitt på det aktuelle produktet. Kjøperen må ta hensyn til denne holdbarheten, innenfor hvilken kvaliteten og sikkerheten til produktet kan garanteres i samsvar med leverandørens garanti.

6.3 Eventuelle feil eller feil levert produkter må rapporteres til agenten skriftlig innen fire (4) uker etter levering. Produktene må returneres i original emballasje og i samme stand som da de ankom.

6.4 Agentens garantiperiode tilsvarer produsentens garantiperiode. Imidlertid er agenten aldri ansvarlig for at produktene er ultimate egnet for kjøperens individuelle formål eller for råd angående bruk av produktene.

6.5 I tilfelle garantikrav vil agenten, etter eget valg, sørge for utskifting eller reparasjon. I tilfelle utskifting forplikter kjøperen seg til å returnere den utskiftede varen til agenten.

6.6 Garantien gjelder ikke i tilfelle at:

  1. a) kjøperen har reparert og / eller behandlet de leverte produktene selv eller fått dem reparert og / eller behandlet av en tredjepart;
  2. b) de leverte produktene har vært utsatt for unormale forhold eller på annen måte håndtert uforsiktig eller i strid med agentens instruksjoner og / eller deres emballasje er skadet;
  3. c) Mangelfullheten er helt eller delvis et resultat av regler som er utstedt eller skal utstedes av myndighetene med hensyn til arten eller kvaliteten på materialene som brukes.

 

  1. Levering og kvittering

7.1 Agenten håndterer bestillingene med største forsiktighet.

7.2 Leveringsstedet er adressen som kjøperen angir når han legger inn bestillingen.

7.3 Agenten videresender og utfører aksepterte ordrer så snart som det er mulig for ham.

7.4 Alle leveringstider er kun en orientering og svarer til den forventede leveranstiden. Når du leverer produkter fra et annet land enn Norge, kan det være lengre leveringstider enn angitt på nettstedet. Denne forutsetningen avhenger av leveringstiden til leverandøren. Kjøperen kan ikke heve noen rettigheter fra de oppgitte vilkårene.

7.5 Hvis en ordre ikke kan utføres eller hvis den kan utføres delvis, vil kjøperen få beskjed innen 30 dager etter bestillingen.

7.6 Agenten har rett til å levere varene i mer enn en omgang, med mindre dette er avtalt etter avtale, eller den delvise leieavtalen ikke har noen uavhengig verdi. Agenten har rett til å fakturere de leverte varene separat. Overskridelse av en periode gir ikke kjøper rett til kompensasjon.

7.7 Leveringstider oppgitt på nettstedet tjener kun som orientering og er ikke bindende.

7.8 Hvis angitt leveringstid overskrides, har ikke kjøperen rett til å oppløse avtalen eller til å kreve kompensasjon, med mindre annet er uttrykkelig avtalt.

7.9 I tilfelle oppløsning i samsvar med bestemmelsene i avsnitt 3 i denne artikkelen skal agenten tilbakebetale det beløpet som kjøperen har betalt så snart som mulig, men senest 14 dager etter oppløsningen.

7.10 Hvis levering av et bestilt produkt viser seg umulig, vil agenten forsøke å levere en erstatningsvare. Senest ved levering angis det på en klar og forståelig måte at det leveres en erstatningsvare og ikke det som var opprinnelig bestilt fra kjøperen. Angrerett kan ikke utelukkes for erstatningsartikler. Kostnaden for returforsendelse overtas av agenten.

7.11 Risikoen for skade og / eller tap av produkter bæres av agenten til leveringstidspunktet til kjøperen eller en forhåndsbestemt representant og gjort kjent for agenten, med mindre annet er uttrykkelig avtalt. Mottak av varer uten kommentarer eller merknader til fraktbrevet / fakturaen tjener som bevis på at emballasjen var i god stand på leveringstidspunktet.

 

  1. Betaling

8.1 Med mindre annet er avtalt, må beløpet som kjøperen skylder i henhold til avtalen betales umiddelbart etter bestilling.

8.2 Kjøperen er forpliktet til umiddelbart å rapportere unøyaktigheter i den angitte betalingsinformasjonen til agenten.

8.3 Hvis kjøperen ikke overholder betalingsforpliktelsen sin i tide etter at han har blitt varslet av agenten om forsinket betaling, og agenten har gitt kjøperen rimelig tid til å fortsette å oppfylle sine betalingsforpliktelser etter at betalingen ikke har blitt utført innen denne perioden, den lovbestemte renten på det skyldte beløpet, og hvis kjøperen ikke er forbruker, gjelder dette den lovbestemte kommersielle interessen, da har agenten rett til å belaste de utenomrettslige innkrevingsutgiftene som påløper eller på vegne av agenten. Oppsamlingskostnadene beregnes i samsvar med loven og dekretet om erstatning for utenomrettslige innkrevingskostnader.

 

  1. Nettsteds- og produktbestemmelser

9.1 Agenten er ikke ansvarlig for feil eller utilgjengelighet på nettstedet av noen som helst grunn.

9.2 Agenten garanterer ikke riktig og fullstendig overføring av innholdet av e-post sendt av / på vegne av agenten eller annen digital kommunikasjon eller mottakelse i rett tid.

9.3 Alle krav fra kjøperen på grunn av agentsvikt bortfaller hvis de ikke er rapportert til agenten skriftlig med begrunnelse innen ett (1) år etter at kjøperen var kjent med eller med rimelighet kunne ha vært kjent med de fakta som han baserer sine påstander på.

9.4 Agenten avviser uttrykkelig alle forpliktelser og krav fra kjøpere og tredjeparter som har fått en (fysisk) skadet produkt på grunn av uforsiktig, feil eller unødvendig bruk. Produktene skal bare brukes i samsvar med bruksanvisningen.

9.5 Agenten anbefaler at kjøperen alltid leser bruksanvisningen før han bruker produktene og at han handler i samsvar med den. Produktene må lagres og brukes i samsvar med bruksanvisningen.

9.6 Eventuelle råd om bruk av produkter er generelle og ikke-bindende. Kjøperen må selv og på egen risiko vurdere om et produkt er egnet for ham. Hvis man er i tvil om bruken av et produkt, kan man kontakte leverandøren eller kjøperens allmennlege for en vurdering av bruken i et bestemt tilfelle.

9.7 Visse produkter, som for eksempel veldig små produkter, personlig pleieprodukter og elektriske apparater, må oppbevares utilgjengelig for små barn.

9.8 Agenten rådgiver kjøperen til enhver tid, men særlig i tilfelle graviditet, amming, medisinering og i tvil om overfølsomhet overfor noen av ingrediensene, til å kontakte en ekspert etter å ha lest bruksanvisningen før man bruker produkter som hudpleieprodukter.

 

  1. Ansvar

10.1 Agenten er ikke ansvarlig overfor kjøperen dersom forpliktelser i henhold til avtalen ikke kan oppfylles som følge av force majeure. Ansvar inkluderer uansett:

  1. a) force majeure fra leverandøren;
  2. b) offentlige tiltak og begrensninger;
  3. c) strømbrudd;
  4. d) svikt i Internett, datanettverk og telekommunikasjonsanlegg, som nettkriminalitet og hacking;
  5. e) naturkatastrofer;
  6. f) krig og terrorangrep;
  7. g) generelle transportproblemer og begrensninger
  8. h) streik mot leverandører eller agenter; og
  9. i) andre situasjoner utenfor agentens kontroll som midlertidig eller permanent forhindrer oppfyllelse av forpliktelser.

10.2 Avbryt forpliktelsene i henhold til avtalen for den perioden force majeure fortsetter. Hvis denne perioden varer lenger enn to måneder, har hver av partene rett til å si opp avtalen uten forpliktelse til å betale kompensasjon til den andre parten eller agenten.

10.3 I mellomtiden, så lenge agenten på tidspunktet for force majeure delvis har oppfylt sine forpliktelser i henhold til avtalen eller vil være i stand til å oppfylle dem, og den delen som oppfylles eller skal oppfylles har uavhengig verdi, har agenten rett til å trekke tilbake den delen som allerede er oppfylt eller skal oppfylles, henholdsvis. fakturert separat. Kjøperen er forpliktet til å betale denne fakturaen som om den var en egen avtale.

 

  1. Privat

11.1 Kjøperens (personlige) data er inkludert i en database. Disse dataene brukes primært til gjennomføring av avtalen. På forespørsel kan agenten sende informasjon om sine produkter, for eksempel nyhetsbrev og tilbud, til kjøperen. Kjøperen kan når som helst protestere mot bruk av personopplysninger for direkte markedsføringsformål og / eller (ytterligere) mottak av (viss) markedsføringsinformasjon ved å sende en forespørsel om avslutning til Agenten.

11.2 Kjøperen godtar bruken av elektroniske kommunikasjonsmidler. Kjøperen erkjenner at til tross for alle rimelige sikkerhetstiltak som er tatt av agenten, er elektronisk kommunikasjon ikke sikker med denne elektroniske datautvekslingen og kan bli fanget opp, manipulert, infisert, forsinket eller omdirigert feil, inkludert av virus og spamfiltre. Agenten kan ikke gi uautoriserte personer absolutt sikkerhet.

11.3 Agenten tar passende tiltak for å garantere konfidensialitet og sikker lagring av (personlige) data.

11.4 I forbindelse med utførelsen av avtalen kan (personlige) data også overføres til land utenfor EU, for eksempel til en leverandør i Kina, fordi ellers ville avtalen mellom kjøper og leverandør ikke bli utført og levering av ordren til kjøper vil ikke kunne finne sted. Agenten gir kontraktsmessige garantier.

11.5 En forbruker har rett til skriftlig å be agenten om å gi tilgang til personopplysningene som behandles av agenten og / eller (der det er aktuelt) for å korrigere, supplere, fjerne eller beskytte dem. En forespørsel om inspeksjon og / eller rettelse må rettes til agentens ledelse. Den registrerte personlige informasjonen blir gitt, korrigert eller slettet etter kjøpers første forespørsel.

11.6 Personopplysningene til kjøperen som er forbruker vil ikke bli gitt til tredjeparter med mindre agenten er pålagt å gjøre det i samsvar med gjeldende lover og forskrifter eller er nødvendig for gjennomføring av avtalen.

 

  1. Forbrukeren

12.1 For forbrukere vises priser eksklusiv moms, avgifter og fraktkostnader.

12.2 Før man inngår en avtale med en forbruker, blir teksten til vilkårene (elektronisk) gjort tilgjengelig for forbrukeren på en slik måte at forbrukeren enkelt kan lagre dem på et annet holdbart medium. Hvis dette ikke med rimelighet er mulig før avtalen inngås, vil det bli opplyst hvor og hvordan vilkårene kan inspiseres elektronisk og at vilkårene vil bli sendt gratis elektronisk eller på annen måte på forespørsel fra forbrukeren.

12.3 Agenten vil gjøre følgende informasjon tilgjengelig for forbrukeren via nettstedet eller i det minste gjøre denne informasjonen tilgjengelig slik at den kan lagres på en tilgjengelig måte på en holdbar databærer:

  1. a) vilkårene og måten forbrukeren kan klage på;
  2. b) vilkårene og måten forbrukeren kan utøve angreretten på eller en klar erklæring om utelukkelse av angreretten;
  3. c) informasjon om garanti og kundeservice; og
  4. d) form.

12.4 For utøvelse av alle juridiske rettigheter som forbrukeren har overfor leverandøren, kan forbrukeren henvende seg til agenten, forutsatt at vilkårene i betingelsene er oppfylt.

12.5 En garanti gitt av eller på vegne av agenten eller leverandøren påvirker ikke de juridiske rettighetene som forbrukeren kan påberope seg agenten i henhold til avtalen.

12.6 I henhold til artikkel 7.5 har kjøperen som er forbruker rett til å heve avtalen gratis med hensyn til produktene som ikke kan eller ikke vil bli levert innen rimelig tid.

12.7 Agenten kan fravike artikkel 8.3 i inkassokostnadene som skal belastes forbrukeren.

 

  1. Angrerett

13.1 Ved kjøp av produkter har kjøperen, som er forbruker, muligheten til å si opp avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager. Denne refleksjonsperioden begynner dagen etter mottak av produktet av forbrukeren eller en forhåndsutnevnt representant for forbrukeren og kunngjort for agenten.

13.2 I løpet av kjøleperioden må forbrukeren håndtere produktet og emballasjen med forsiktighet. Han vil bare pakke ut eller bruke produktet i den grad det er nødvendig for å vurdere om han ønsker å beholde produktet. Hvis han utøver angreretten, returnerer forbrukeren produktet med alt tilbehør og - hvis det er rimelig mulig - i original stand og emballasje til agenten i samsvar med agentens rimelige instruksjoner.

13.3 Hvis forbrukeren ønsker å utøve angreretten, må han varsle agenten innen 14 dager etter mottak av produktet ved hjelp av skjemaet. Etter at forbrukeren har kunngjort at han ønsker å benytte seg av angreretten, må forbrukeren returnere produktet til agenten eller leverandøren innen 14 dager. I tillegg må forbrukeren bevise at de leverte produktene er returnert i tide.

13.4 Hvis forbrukeren etter utløpet av periodene nevnt i artikkel 13.2 og 13.3 ikke har indikert at han ønsker å utøve angreretten eller ikke har returnert produktet til agenten, er kjøpet et faktum.

13.5 Følgende produkter er unntatt fra angreretten:

  1. a) produkter som er tydelig personlige;
  2. b) produkter som etter sin art ikke kan returneres;
  3. c) produkter som raskt kan ødelegges eller eldes;
  4. d) produkter hvis pris avhenger av svingninger i finansmarkedet og som agenten ikke har noen innflytelse over;
  5. e) lyd- og videoopptak og programvare der forseglingen er brutt etter levering;
  6. f) forseglede produkter som ikke er egnet for retur på grunn av helsebeskyttelse eller hygiene, og som forseglingen har brutt etter levering; og
  7. g) produkter produsert på forespørsel fra forbrukeren i samsvar med forbrukerens spesifikasjoner.

 

  1. Kostnader for uttak

14.1 Hvis en forbruker utøver angreretten, bæres kostnadene for å returnere av forbrukeren.

14.2 Hvis en forbruker har betalt et beløp, vil agenten tilbakebetale beløpet til forbrukeren så snart som mulig, men senest 14 dager etter mottak av uttaket. Refusjoner gjøres via den samme betalingsmåten som ble brukt ved kjøpet, med mindre forbrukeren uttrykkelig godkjenner en annen betalingsmåte, og agenten godtar denne metoden. En forutsetning for tilbakebetaling er at produktet allerede er mottatt av agenten eller leverandøren, eller at det foreligger avgjørende bevis på full retur.

14.3 I tilfelle skade på produktet på grunn av uforsiktig håndtering av forbrukeren, er forbrukeren ansvarlig for eventuelle avskrivninger av produktet.

 

  1. Klager

15.1 Hvis kjøperen har en klage, må kjøperen rapportere dette skriftlig til agenten.

15.2 En klage suspenderer ikke kjøperens eller agentens forpliktelser med mindre agenten skriftlig sier noe annet.

15.3 En klage på oppfyllelsen av avtalen må sendes skriftlig og med begrunnelse innen sju (7) dager etter at kjøperen har oppdaget manglene.

15.4 En klage vil bli besvart av agenten innen 14 dager fra mottakelsesdatoen. Hvis en klage har en forventet lengre behandlingsperiode, vil klageren bli informert om dette innen 14 dager, og det vil bli gitt en indikasjon på perioden klagen vil bli behandlet i.

15.5 Agenten har alltid minst fire (4) uker til å løse en klage etter gjensidig avtale. Etter denne perioden kvalifiserer klagen som en tvist i samsvar med artikkel 15.8.

15.6 Hvis agenten erklærer en klage velbegrunnet, kan agenten erstatte eller reparere de leverte produktene gratis. Hvis en klage ikke kan løses etter gjensidig avtale, skal klagen betegnes som en tvist i samsvar med artikkel 15.8.

15.7 Hvis klageren er forbruker, kan klageren også kontakte en tvistekomité via den europeiske ODR-plattformen (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) for klager.

15.8 Alle tvister som oppstår som følge av eller som et resultat av en avtale, eller som vilkårene gjelder for, er utelukkende og uavhengig av hvor kjøperen eller en tredjepart har bosted, underlagt nederlandsk lov, og [Rotterdam] dommeren er utelukkende den kompetente domstolen , med mindre obligatoriske lovbestemmelser fører til jurisdiksjonen til en annen domstol.

15.9 Anvendeligheten av Wien-salgskonvensjonen er utelukket

***

Tillegg: Uttaksskjema (kun forbrukere)

Avbestillingsskjema

(fyll ut og returner dette skjemaet hvis du ønsker å kansellere din bestilling og dermed trekke deg ut av avtalen)

[Navn]

[Adresse]

[Postnummer + av]

[e-post]

Undertegnede opphever herved avtalen om salg av følgende produkter:

Bestilt den: ______________ (angi dato)

Bestillingsnummer: ______________ (skriv inn ordrenummer)

Produkt mottatt den: ______________ (angi dato)

Forbrukernavn: ______________ (skriv inn navn)

Forbrukeradresse: ______________ (skriv inn adresse)

Forbrukerby: ______________ (inn i byen)

E-post: ______________ (skriv inn e-post)

IBAN-kontonummer: ______________ (skriv IBAN med forbrukernavn)

 

Forbrukersignatur: ______________ (skriv inn signatur)

Innleveringsdato: ______________ (sett inn dato)

Forsikret levering

Hver levering er forsikret og leveres med Track & Trace

100% tilfredshetsgaranti

Ikke fornøyd med kjøpet ditt? Vi gjør ALT for å forsikre deg om at du er 100% fornøyd

Sikker betaling

Sikker betaling
100% SSL sikker betaling med Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard og Amex